FORTFARANDE LITE TOMT HÄR...

Så! Nu har jag äntligen fått lite mer ordning på min Blogg även om den fortfarande ser lite B ut.
Ska bara lyckas lura hit lite folk och vi är in business.

Kommer posta allt från WIP(work in progress) på mina alster,
skriva vad jag tänker,känner(haha...) och hur många glas O´BOY jag fått i mig.

Jag värmer upp lite med att posta en bild tillbaka från 2004, eller varför inte två.
Den första bilden: Det var en tjejkompis som ville att jag skulle rita en bild till henne.
Tror hon köpte den för 150kr om jag kommer ihåg rätt.
Köpte glass för pengarna, totally worth it!
Andra bilden: Kommer inte ihåg så mycket mer än att jag var ganska nöjd :)
Gillar att jag inte ens orkade ta bort hålen på vänster sida av pappret.

Framöver kommer lite nyare stuff,
Lämna gärna någon kommentar så att jag vet att ni låtsas läsa det jag skrivit.


Kvällens höjdpunkter på TV:
DOA - dead or alive
Knight Rider, The Hoff i sin bästa roll någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0