DIGITALT



Kommentarer
Postat av: Annicat

Sv: Fan vad impad jag är! Helt otroligt! Önskar att jag också kunde vara bra på digitalt måleri. Det går att skapa så mycket mer då! Jag skulle säkert kunna lära mig men än har det inte skett. Jätteroligt att du skrev en kommentar så att jag kunde hitta hit:)



Jag vet att det är ont om konstbloggar, och jag har också letat runt som en galning. Vill ju främst se människor som tecknar manga, men jag är inte trångsynt utan tycker att det mesta som har med teckning att göra är vackert. Försöker skriva dit en del konstbloggar på min egen blogg i länk-listan, för att sprida dem vidare så att säga:) Har glömt bort att skriva upp en del, men om du inte hittar så många själv så är det bara att säga till så har jag ett litet gäng som jag kan tipsa om!



Ha det bäst!

2010-07-01 @ 18:23:48
URL: http://mangaandart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0